Heräsin viisi minuuttia sitten ja täytyy heti kirjoittaa uni muistiin, ettei se vaan unohdu. Ei minua ainakaan mielikuvituksen puutteesta voi moittia : )

Olin jossain tivolintapaisessa riekkumassa lasten kanssa puisissa tivolilaitteissa. Kun olin saanut meiningistä tarpeekseni, kaivoin taskusta vaaleanpunaisen puhelimeni soittaakseni jollekulle. Silloin tuli poliisi huumekoiran kanssa ja otti minut kiinni - paitsi että he eivät etsineet huumeita vaan puhelimia. Ilmeisesti söpö vaaleanpunainen puhelimeni, joka näytti siltä kuin se olisi saatu jonkin purkkapaketin mukana, oli paikallisten lakien mukaan kielletty.

Minut vietiin jonkinlaiseen laitokseen ja kerrottiin, että minulla on kaksi bakteeritulehdusta elimistössäni - toinen sisäinen ja toinen ulkoisesti näkyvä, jotka pitäisi hoitaa hetimiten pois. Olin jo ehtinyt muodostaa flirttailevan keskustelusuhteen pidättäjäni kanssa, joka muistutti epäilyttävän paljon eilisen Teho-osaston poliisia (joka oli tosi söpö). Tämä söpö ufomies ei paljoa aikaillut, vaan ilmoitti, että haluaisi muuttaa kanssani yhteen ja saada yhteisen lapsen. Tässä tulee nyt tämän jutun oudoin kohta. Tuolla miehekkäällä ja inhimillisen näköisellä ufomiehellä olikin naisen vehkeet, mikä oli ihan normaalia heidän lajilleen. Minun pitäisi kuulemma käydä sukupuolenvaihdosleikkauksessa, että voisin siittää hänen lapsensa (sitä en tajua, mistä minulle kehittyisi siittiöntuotanto, mutta kaipa ne ufoukot ovat senkin miettineet valmiiksi). Kaikista hauskinta oli se, että heidän lajillaan raskaus kestää vain kaksi viikkoa ja sen jälkeen maailmaan putkahtaa uusi toukka (kirjaimellisesti, vauvan kokoinen mutta kärpäsen toukan näköinen ilmestys). Uni päättyi siihen, kun jäin miettimään, mitä elämälläni tekisin. Jatkaisinko mukavaa yhteiseloa Pojan kanssa vai lähtisinkö kohti uusia seikkailuja söpön ufomiehen kanssa.