Minua **tuttaa tällä hetkellä sen verran, että haluan listata tännekin (satunnaisessa järjestyksessä) kaikki ne asiat, jotka ovat menneet viimeisen viikon aikana pieleen tai muuten vaan **tuttavat minua:

1) Olen laiska paskiainen eli en ole lukenut huomiseen tenttiin läheskään tarpeeksi.
2) Polveen sattuu, siinä on varmaan vettä (kaaduin pyörällä pari viikkoa sitten jäätiköllä ja polvi ei ole vieläkään parantunut).
3) Minulla on edelleen morkkis siitä, että hukkasin itsenäisyyspäivänä kaiken tärkeän omaisuuteni, kuten puhelimen, avaimet, ajokortin, maksukortit, opiskelijakortin ja kameran. Kaiken muun sain takaisin eilen, paitsi puhelimen. Voi p**kele, toivotaan että sillä ihmisellä joka sen pölli, on joskus yhtä paska viikko kuin minulla!!! Puhelimella oli tunnearvoa, sillä sain sen Pojalta viime jouluna lahjaksi. SIM-kortilla oli paljon tärkeitä numeroita ja viestejä, minulla ei ole tällä hetkellä edes äitini puhelinnumeroa.
4) Minulla oli kahden päivän krapula tuon henkisen morkkiksen lisäksi.
5) Kun selvisin krapulasta, sain flunssan (lämpöilyä, nenä tukossa ja koko ajan semmoinen olo niin kuin olisi vettä nenässä, myöskin aivastus on koko ajan tulossa eikä se kuitenkaan tule), mikä vaikeuttaa tenttiin lukemista.
6) Kävin tänään hakemassa uuden SIM-kortin ja se ei toimi (asiakaspalvelussa oltiin sitä mieltä, että kortti voi olla viallinen, vaikka se onkin äärimmäisen harvinaista). Juuri kun haaveilin siitä, että minut saisi taas omasta numerostani kiinni.
7) Kävin myös ostamassa uuden puhelimen (samanlaisen) kadonneen tilalle. Kuinka ollakaan, *-näppäin ei toimi. Voi **ttujen kevät, lauantaina joutuu siis tekemään tämänpäiväisen kauppareissun uusiksi.
8) Koska minulla ei ole maksukortteja, viikonlopulle suunnitellut joululahjaostokset hankaloituvat: ensin pitää suunnitella, paljonko haluaa käyttää rahaa, sitten marssia S-pankin tiskille jonottamaan ja nostamaan käteistä. Uusien korttien saamiseen kuluu 1-3 viikkoa, jonka ajan olen siis käteisen rahan varassa.
9) En ehdi tänäänkään lukea tenttiin, koska olen mukana suunnittelemassa huomisia pikkujouluja eli tänään tehdään biisilistat yms..
10) Pikkujouluissa ei ole kivaa flunssassa :(
11) Poikaa on ollut hirveä ikävä koko viikon.
12) Poika on viikonlopun kiinni.
13) Lähes kaikki joululahjat on ostamatta eikä minulla ole mitään ideoita.

Lopuksi jotain positiivista:
1) Sain eräältä pikkutytöltä ihanan piirustuksen, joka pääsi jääkaappini oveen. Se piristi kummasti mielialaa krapulan ja morkkiksen keskellä.
2) En ole kolaroinut autoa tänään (se oli ainoa positiivinen ajatus, jonka keksin epäonnistuneen reissuni jälkeen).
3) Pääsin tänään eroon hammasraudoista (mutta sain tilalle pysyvät langat sekä kitalakea vasten levyn, joka saa minut sössöttämään hassusti).
4) Ensi tiistaina Poika pääsee joululomalle.
5) Ensi viikolla on lyhyempiä koulupäiviä (ainakin toivottavasti).