Ovatkohan miehet tulleet hulluiksi? Lyhyen ajan sisällä tapahtuu omituisia asioita. Ensin tapaan baarissa pojan, joka vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta yrittää peittää sen välttämällä liian tiivistä yhteydenpitoa. Hän on kuitenkin kummasti ilmestynyt esim. tiettyyn baariin kun olen ohimennen maininnut meneväni sinne ja hän näyttää roikkuvan mesessä outoihin aikoihin, vaikkei hän omien sanojensa mukaan harrasta paljoakaan meseilyä. Seuraavaksi exäni (aiempi exä pitemmästä suhteestani) vihjailee mesen välityksellä kaikenlaista, mikä saa melkein korvani punoittamaan, vaikken enää pidäkään itseäni kilttinä tyttönä. Lähetänköhän näin tuoreena sinkkuna miehille tietynlaisia signaaleja? Haistavatko miehet puutteen? En tietääkseni ole epätoivoinen. After all - minulla ei ole mitään syytä epätoivoon, tiedän että minulla riittää vientiä jos niin haluan.

Tulin säätöpojan suhteen siihen tulokseen, että annan pojalle vielä tilaisuuden. Siis siinä tapauksessa, että hän sen haluaa ottaa vastaan, en todellakaan aio tyrkyttää itseäni hänelle.

                                                                                             ---

Perjantaina olen menossa kaverini kanssa eräälle keikalle ja olen maininnut asiasta molemmille em. tyypeille. Saa nähdä, tuleeko illasta säätöä kahden vanhan tyypin kanssa vai tuleeko kuvioihin kenties uusia mielenkiintoisia ihmisiä...