Sain tänään mielenkiintoisen tekstiviestin exä B:ltä. Hän halusi tulla hakemaan minulle jääneitä tavaroitaan ja harrastaa siinä sivussa hyvää seksiä kanssani. Minua tyrmistytti, sillä olin juuri aiemmin tällä viikolla kuullut, että exä B:llä on jonkinnäköinen viritys erään opiskelukaverini naapurin kanssa. Minua ällöttää ja suututtaa. Miksi hän päätti lähestyä minua juuri nyt, kun olen vihdoin pääsemässä omilleni? Olenko vain varaviritys vapuksi, jos ei satu parempaa löytymään? Lisäksi vastasin viestiin liiankin kiltisti asialinjalla, vaikka olisin hyvin voinut huomauttaa, ettei minulla ole pienintäkään halua alkaa mihinkään sutinaan hänen kanssaan. Perhana, että pitääkin olla liian kiltti! Jos olisin ollut kunnon pelinainen, olisin sopinut tietyn kellonajan jolloin hän saa tulla, lähtenyt itse sovittuun menoon kavereideni kanssa ja jättänyt säätöpojan avaamaan ovea. Siinäpä olisikin ollut mielenkiintoinen kohtaaminen :D

Elämä säätöpojan kanssa jatkuu. Viimekertainen avautumiseni johtui todennäköisesti siitä, etten ollut saanut tarpeeksi omaa aikaa ja tilaa. Kun sain touhuta muutaman tunnin itsekseni, olin jo rauhoittunut ja pyysin säätöpoikaa luokseni yöksi. Hän tuli opiskelijabileistä ennen yhtätoista haisten viinalle. Minulla oli hauskaa hänen kanssaan, sillä hän höpötti oikein mukavia juttuja pienissä sievissä. Hän mm. sanoi, että on tilastollisesti epätodennäköistä, että hänenlaisensa mies saa nukkua näin nätin tytön vieressä. Suloista, eikö totta?

Huomenna olisi tarkoitus aloitella vapun juhlinta pitkän kaavan mukaan. Saa nähdä, pääsenkö vihdoin ja viimein käymään säätöpojan asunnolla. Hän ilmeisesti ainakin aikoo viettää osan vapusta luonani. Vappu on kyllä vuoden parasta aikaa. Toivotaan, että säät suosivat meitä!