Olen tehnyt paljon hyviä päätöksiä ja onnistunut pyörtämään niistä suurimman osan. Kuten sen, että minun piti olla ottamatta yhteyttä säätöpoikaan ja sen, että minun piti lopettaa juttu hänen kanssaan. Säätöpoika vietti viime viikolla luonani yhteensä kolme yötä ja olemme suunnitelleet näkevämme vielä uudestaan. Hän aikoi tuoda minulle tuliaisia laivalta, jonne on menossa lähiaikoina. Lisäksi hän aikoi viedä minut ulos syömään korvaukseksi siitä, että hän on syönyt luonani jo monta aamiaista :) . En edelleenkään tiedä, onko jutussa potentiaalia mihinkään vakavampaan. Oli hieman huolestuttavaa kuulla, että poika on kanssani tosissaan ja olen vieläpä ihan hänen ihannenaisensa oloinen. Muistutin pojalle eilen, että juttumme jatkuu täysin ilman sitoumuksia ja fiilispohjalta. En halua sortua mihinkään vakavampaan ihmissuhteeseen näin lyhyen sinkkuelämän jälkeen. Poika vaikuttaa sopeutuvan hyvin tilanteeseen, hän ei painosta minua mihinkään, vaan antaa minulle hyvin omaa tilaa. Olen päättänyt tutustua tyyppiin kunnolla, ennen kuin teen päätöksiä suuntaan tai toiseen. Aika näyttää, miten tässä käy. Onpahan innokasta bile- ja hengailuseuraa saatavilla, mitäpä sitä sinkkunainen muuta kaipaa :) .

Exä A:n kanssa olen edelleen säännöllisesti yhteyksissä. Lupasin auttaa häntä ensi viikolla eräässä koulutehtävässä. Minua lähinnä mietityttää, miksi hän pyysi apua juuri minulta. Olen sanonut hänelle, että meidän on parasta olla vain kavereita. Häntä on vaikea lukea, en saa hänestä paljoakaan irti tämän jutun suhteen. Toivon, ettei hän yritä mitään kyseenalaista, en haluaisi pilata ystävyyttämme hölmöilyllä.

Uusia tyyppejä ei ole näköpiirissä. Ehkäpä torstaina löytyy, silloin olen taas liikenteessä...