Onkin vierähtänyt hieman aikaa siitä kun viimeksi kirjoitin. Johtunee siitä, että en ole saanut olla yksin kotona kirjoittamassa. Viime postauksen jälkeen on taas ehtinyt tapahtua kaikenlaista. Exä A on viettänyt luonani kaksi yötä, keskiviikkona ja eilen. Suhteemme on pysynyt platonisella tasolla, mutta voi jessus, kuinka hyvältä tuntuu käpertyä tuohon tuttuun kainaloon. Huomasin hymyileväni pimeässä makuuhuoneessa hänen vieressään kuin mikäkin idiootti. Hänen kanssaan on niin helppo olla, koska saa olla oma itsensä miettimättä liikaa seurauksia.

Exä A tuli keskiviikkona luokseni helpottamaan koulustressiäni. Hän antoi minulle ihanan rentouttavaa selkähierontaa ja jäi viereeni nukkumaan, koska kaipasin viereeni tuttua ja turvallista seuraa. Hän päätyi taas eilen luokseni keskellä yötä sen jälkeen, kun kotiuduin saunaillasta ystävien luota. Olimme molemmat hieman huppelissa, mutta tilanne pysyi hyvin hanskassa ja nukuimme kiltisti vierekkäin - ihan kuin silloin joskus. Olen yrittänyt tarkkailla exä A:ta toivoen löytäväni jotain merkkejä hänen tunteistaan minua kohtaan. En vieläkään oikein tiedä, mitä hän minusta haluaa. Naisen vaistoni kertoo, että jotain on tekeillä. Täytyy seurata tilannetta. Exä A on siis tällä hetkellä krapulassa luonani ja minulla on tilaisuus toteuttaa hoivaviettiä, jolle ei ole ollut tarpeeksi kohteita viime aikoina. Kyllä se vaan on ihan söpö mies, aijai. Kuinkahan tässä vielä käy, voi olla että joku saa vielä sydänsuruja...

Säätöpoika sen sijaan, voi voi. Hän tuli luokseni perjantaiyönä tolkuttomassa kännissä suoraan opiskelijareissulta. Tilannetta oli hauska seurata vierestä, olinhan itse selvin päin. Kerrankin poika puhui enemmän kuin yhden lauseen kerrallaan ja uskalsi jopa muutaman kerran pussata minua kiihkeästi. Tilanne alkoi kääntyä rasittavuuden puolelle lauantaiaamuna, kun poika heräsi kolmen päivän juopottelun jälkeen. Krapula oli melkoinen ja hän käytti koko päivän vaikerointiin ja sängyssä pyöriskelyyn. Täytyy myöntää, että hoivaviettini oli lujilla, kun passasin poikaa kantamalla hänelle juomaa sänkyyn ja tekemällä ruokaa, jota hän ei pystynyt syömään. Päivä tuntui hukkaan heiteltyltä ja minulla teki mieli heittää tyyppi ulos.

Saimme sentään edistystä aikaan sänkykäyttäytymisessä. Toinen kertamme oli hyvä, ottaen huomioon pojan kokemattomuuden. Esileikki oli sattuneesta syystä olematon, mutta se ei toisaalta haitannut, koska minulle uusi valta-asema ja toisen osapuolen opettaminen oli erittäin kiihottavaa. Tuosta kerrasta jäi hyvä fiilis, päättyihän tilanne yhtäaikaiseen laukeamiseen ja pojan hämmentyneeseen kiitokseen :). Kolmas kerta taas oli pojan testaamista, kiihotin häntä parhaani mukaan, olin erittäin dominoiva ja katsoin paljonko hänellä riittää kestävyyttä tosipaikan tullen. On haastavaa opettaa kaikkia seksin saloja kokemattomalle tyypille. Täytyi kertoa hänelle, että herrasmies ei koskaan jätä naista ilman ja että seksin jälkeen ei häivytä välittömästi vessaan. Toisaalta minulla on oiva tilaisuus muokata pojasta omien halujeni mukainen seksipeto :). Olisi mukava jatkaa pojan opettamista, mutta se ei taida olla ihan moraalisesti hyväksyttävää. Olen nimittäin ajatellut, ettei pojasta koskaan saa minulle sopivaa Miestä.

Eilen heitin pojan pihalle, koska halusin mennä ystävien luo saunomaan. Säälitti heittää häntä ulos, koska hänellä ei ollut edes kotiavainta. Toisaalta, eipä tuo ole minun ongelmani. Pitää lopettaa liika kiltteys ja sääliminen, niistä ei ole apua irtosuhteissa. Pojalla oli kuitenkin pelimiehen piirteitä, hän jätti matkatavaransa luokseni eli hänen täytyy tulla hakemaan ne tänään. Saa nähdä, kuinka pitkäksi aikaa hän tällä kertaa jää.

Nyt lähden exä A:n kanssa kuluttamaan aikaa ulkomaailmaan. Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin.