Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi miesten ja tissien välistä suhdetta? Minä en tiennyt, kuinka iso juttu nuo rasvamöykyt voivat olla miehelle, ennen kuin tapasin exä B:n. Hänen ystäväpiirissään tissit ovat suuressa roolissa ainakin eräällä irc-kanavalla, jolla perjantaita juhlistetaan laittamalla tissilinkkejä kavereiden ihasteltaviksi. Hän myös rakasti minun tissejäni, mikä oli kyllä mukavaa - tiettyyn rajaan asti. Siinä vaiheessa, kun minusta alkoi tuntua, että olen vain kävelevä tissit, pesä ja perse -paketti, oli asiasta pakko huomauttaa. Tuo parisuhde oli muutenkin seksisävytteinen ja fyysisempi kuin mikään muu suhteeni. Mies tykkäsi kosketella minua sieltä täältä ohikulkiessaan, joten minäkin omaksuin tavan huomioida häntä esim. puristamalla häntä perseestä. Kokeilin samaa temppua Poikaan hänen solmiessaan kengännauhoja ja sain hänet hymyilemään hämmentyneesti. En tiedä, oliko se sitten positiivinen reaktio.

Naista voi koskettaa todella monin eri tavoin. Suosikkini on ehkä Pojankin harrastama hellä silitys. Myös lohduttava kosketus tuntuu ihanalta. Jos kosketuksesta tulee vaativa ja paineita herättävä - kuten kävi usein exä B:n kanssa, seksistä loppuu ilo. Muistan, kuinka tunsin usein olleeni menossa tuomiolle, kun hän alkoin määrätietoisesti johdattaa minua kohti makuuhuonetta. Miellyttäjäluonteeseen kuuluu asettaa toisen nautinto etusijalle, joten usein seksi päättyi siten, että minulle tuli paha mieli, koska en ollut nauttinut seksistä. Olin suostunut vain siksi, että miehellä halutti ja pelkäsin seurauksia, jos en suostuisi. Välillä exä B turhautui, varsinkin jos seksin harrastamisessa oli ollut taukoa useampi päivä. Silloin hän kiusasi minua koskettamalla epämiellyttävästi esim. tökkimällä tai kutittamalla. Tämän seurauksena minusta tuli yliherkkä hänen kosketukselleen ja säikähdin aina kun hän yritti koskettaa tietyssä tilanteessa.

Exä B jaksoi kehua vartaloani päivittäin ja hänen kanssaan omaksuin tavan nukkua alasti ja viettää muutenkin aikaa kotosalla ilman vaatteita. Olen hänelle kiitollinen siitä, että hän opetti minut hyväksymään vartaloni kaikkine epätäydellisyyksineen. Nyt, kun kehujen määrä on vähentynyt (eli Poika on toisin sanoen tavallinen suomalainen mies), huomaan taas katselevani vartaloani kriittisemmin ja olenkin aloittanut kuntoilukuurin, jotta kehtaisin olla bikinit päällä rannalla.

Poika kosketti minua aluksi hyvin ujosti ja kiersi kaikki strategiset paikat kaukaa, mikä toimi kyllä hyvin esileikkinä - jonkin aikaa. Pikkuhiljaa aloin kuitenkin turhautua ja minun piti alkaa ohjailla Pojan kosketusta oikeisiin kohtiin. Poika kyllä kunnioittaa toiveitani ja ottaa minut todella hyvin huomioon kaikessa seksiin liittyvässä alun vaikeuksien jälkeen. Mikä tärkeintä, tunnen itseni samanarvoiseksi Pojan kanssa, joten uskallan sanoa hänelle myös ei. Ehkä kaipaan enemmän fyysistä kontaktia - kaikkea käsi kädessä kävelystä perseen puristeluun. Pitänee nostaa kissa pöydälle ja ottaa asia puheeksi.

                                                                                           ---
Kodylle: Samaistuin osittain tekstiisi tutun murteen ja aiemman tilanteesi kautta. Minäkin opin puhumaan kaikista asioista vasta edellisessä suhteessani, sitä ennen en uskaltanut edes tunnustaa rakkautta kasvotusten. Jos minäkin olen oppinut keskustelemaan, ehkäpä Poikakin oppii. Ainakin hän haluaa yrittää. Miehillä on siis vielä toivoa - ei anneta periksi :)