Säätöpoika (eli uusi poikaystäväni) lähti viikonlopuksi poikien reissulle, joten minulla on ihan liikaa omaa aikaa. Nyt onkin hyvä tilaisuus kertoa viime aikojen tapahtumista kunnolla. Wappua siis juhlittiin ankarasti keskiviikon munkkiaisista tiistain päivätansseihin. Tuolla aikavälillä tapasin Pojan pikkusiskon (joka on pari vuotta minua nuorempi) sekä vanhemmat (!). Pikkusisko on tosi mukava, hengailimme pariin otteeseen samoissa bileissä. Vanhempien tapaaminen jännitti minua kovasti, sillä Pojan äiti tietää minut jo ennestään opiskelupiireistä. Lisäksi vanhemmat ovat samalla tieteenalalla kuin minäkin, joten minulla on paineita olla paitsi hyvä miniäehdokas, myöskin hyvä siinä mitä opiskelen.

Pojan äiti kutsui siis meidät molemmat katsomaan tiettyä bändiä vappupäivänä ja en voinut kieltäytyä kutsusta, sillä uteliaisuus voitti. Ajattelin, että joskushan ne pelotkin on kohdattava. Bändi soitti onneksi niin kovalla metelillä, ettei minun tarvinnut montaa sanaa vaihtaa anoppi- ja appikokelaan kanssa. Toivon antaneeni hyvän ensivaikutelman tyttöystävän roolissa, kättelin molemmat vanhemmat ja hymyilin nätisti. Tuon keikan jälkeen päätimmekin sitten, että miksipä ei tehdä tästä julkista, kun kerran minut on jo vanhemmillekin esitelty. Ainoat, jotka eivät vielä tiedä asiasta, ovat minun perheeni ja paras ystäväni (jos hän ei sitten ole sattunut blogista lukemaan). Olisi ehkä aika alkaa ilmoittelemaan ihmisille...

By the way; seksi on mahtavaa. Olen viimeisten 24 tunnin aikana harrastanut enemmän upeaa seksiä kuin koskaan ennen samassa ajassa. Ajattelin alkaa pitämään erillistä seksipäiväkirjaa, etteivät hienot hetket unohdu ;)