Tulipa juhlittua jussia perinteiseen tapaan, kännissä mökillä isolla porukalla. Tosin kyseessä ei ollut minun kaveripiirini, vaan Pojan pitkäaikaisimmat kaverit. Voitteko kuvitella miltä tuntuu viettää aikaa ihmisten kanssa, jotka puhuvat koko ajan henkilöistä, joita en tunne ja asioista, jotka eivät minua kiinnosta? Tunsin olevani kuin ilmaa niille ihmisille. Kun katosin istumaan merenrantaan itsekseni, sain istua siellä yli tunnin, ennen kuin Poika tuli minua etsimään (hän oli ollut lämmittämässä saunaa, mikä oli täysin hyväksyttävä syy olla huomaamatta katoamistani). Viikonloppu sai minut taas miettimään, sovimmeko Pojan kanssa toisillemme. Jos Poika on yhtään samanhenkinen kuin kaverinsa, en tunne että meillä olisi paljoakaan yhteistä. Loppujen lopuksi kaveripiirin perusteella voi päätellä ihmisestä paljon, sillä kaverit jakavat keskenään samanlaiset arvomaailmat ja kiinnostuksen kohteet. Kasvissyöjät, skeittarit ja vasemmistonuoret ovat käsitteinä ja ihmisinä minulle vieraita ja saavat minut pelkäämään, että olen tehnyt huonon valinnan Pojan suhteen.

Toisaalta, juttelin tästä kaveripiiri-aiheesta erään ystäväni kanssa ja hän sanoi jotain todella fiksua. Hän nimittäin huomautti, että tuskin kovinkaan moni valitsee kavereitaan hirveän tarkasti hiekkalaatikkoiässä. On ymmärrettävää, että ihmiset kiintyvät lapsuudenkavereihinsa, vaikka kasvaisivatkin jossain vaiheessa erilleen. Olen myös mennyt itseeni ennakkoluulojeni suhteen. Myönnän, että minun on vaikea tutustua uusiin ihmisiin, erityisesti silloin kun huomaan, ettei minulla ole mitään yhteistä heidän kanssaan. Minun olisi pitänyt yrittää enemmän.

Myös Pojan kiltteys alkaa hermostuttamaan minua. Poika on ihana ja kultainen, mutta hänessä ei ole sitä särmää, jota minun miehelläni pitäisi olla. Miehen täytyy pystyä tekemään päätöksiä ilman, että hänen tarvitsee kysyä naiselta neuvoa joka asiassa. Man has gotta have balls, you know? Minusta olisi ihanaa, jos Poika kerrankin näyttäisi sisällään olevan alkukantaisen miehen, joka ei turhaan naisia kumartele. Kyllä kai kaikkien miesten sisällä asuu pieni Tarzan?! Haluan kerrankin vikistä, kun minua viedään :D