Kävimme Pojan kanssa tuossa muutama päivä sitten seksikaupassa tutustumassa aikuisten leluihin. Kaikkea sitä onkin olemassa! Minua lähinnä huvittivat puhallettavat nuket, joita oli saatavana myös tuhdimmassa koossa. Ne näyttivät sinänsä ihan terveiltä verrattuna siihen naiskuvaan, joka jyllää joka mediassa. Tarttuipa kaupasta matkaan myös muutama ostos: dildo, geishakuulat sekä makuliukuvoidetta. Vaikuttavat hyviltä ostoksilta ensivaikutelmien perusteella.

Seksielämä on tullut siihen pisteeseen, että se alkaa olla välillä liian vakiintunutta. Tutut esileikit, asennot ja ajankohdat alkavat olla jo kuluneita ja aiheuttavat minussa vittuuntumista ja halujen katoamista. Seksielämä ei voi olla monipuolista ja hyvää, jos Poika ei osaa tyydyttää minua muuten kuin yhdynnässä. Siksi heitinkin Pojalle eilen haasteen: seuraavan viikon aikana yhdynnät on kielletty, seksiä harrastetaan vain suun ja käsien avulla.

Olen myös nähnyt unta exä B:stä huolestuttavan monena yönä, mikä voi johtua siitä, että olen miettinyt seksielämää hänen kanssaan ja yrittänyt tuoda siitä hyviä elementtejä nykyiseen suhteeseen. En haluaisi haaveilla hänestä, sillä hän oli minulle kaikin tavoin väärä tyyppi. Hän vain vei minulta jalat alta heti ensitapaamisella - ei kai sellaisesta toivuta hetkessä.

                                                                                        ---
Minun täytyy valitettavasti kieltäytyä Mimmin haasteesta. Ei siksi, ettenkö voisi kertoa itsestäni seitsemää totuutta, vaan siksi, etten löydä seitsemää henkilöä, joille heittää haasteen. Olen pahoillani.