Mainitsinkin varmaan jo blogissa, että olen viime aikoina nähnyt paljon unia exä B:stä. Olin aluksi huolestunut, sillä luulin, että se tarkoittaa minun haikailevan häntä alitajuisesti takaisin. Taisin olla väärässä - unet tuntuvat paremminkin valmistavan minua siihen, että exä B kävelee joku kaunis päivä vastaan uuden tyttöystävänsä kanssa. Se ei tunnu enää yhtä pahalta, olenhan tavannut tyttöystävän (tosin kuvitteellisen version) jo unessani. Uni oli tosi outo, sillä minut oli jostain syystä kutsuttu nimenomaan tapaamaan uutta tyttöystävää. Muistan, että minun teki mieleni varoittaa tyttöä exä B:n omituisuuksista (tasa-arvoasiat & naisellisuuden tukahduttaminen), mutta totesin sitten, että tutustukoot tyttö itse exä B:hen - voihan olla, että em. ongelmat olivat ainoastaan meidän suhteemme ongelmia. Ainoa juttu, mikä tuntui pahalta, oli se, että tiesin exä B:n ja tytön puhuvan minusta pahaa heti, kun poistuisin paikalta. Kaikki yksityiskohdat minusta ja suhteestani exä B:hen kaivettaisiin esiin ja niille naurettaisiin likaista naurua.

Toisessa unessa, jonka näin pari yötä sitten, exä B sitten käveli kaupungilla vastaan tyttöystävänsä kanssa. Minä olin liikkeellä Säätöpojan kanssa ja kauhistuin nähdessäni exä B:n hahmon lähestyvän uhkaavasti. En tiennyt, miten minun olisi pitänyt suhtautua tilanteeseen, mutta kaikki meni hyvin ja moikkasimme hymyillen päästyämme kadulla vastakkain. Voi kun se olisikin noin helppoa in real life *huokaus*...

                                                                                        ---
Ja nyt Mimmin toivomuksesta ne seitsemän totuutta minusta:
1. Horoskooppimerkkini on vesimies.
2. Olen äijämäinen nainen (tykkään oluesta, teknisistä jutuista ja naiskauneudesta) - ja ylpeä siitä :)
3. Tykkään herkutella, salmiakki ja suklaa kilpailevat suosiostani jatkuvasti.
4. Olen huono säilyttämään ystäviä, vain yksi on säilynyt yli viisi vuotta.
5. Olen koukussa peniksen hiplaamiseen - jännä kapistus, jollaista minulla itselläni ei ole :D
6. Muistutan etäisesti Super-jäätelöä.
7. Rakastan mukavia yllätyksiä.