Näinpä toissayönä omituista unta. Unessa hengailin Apocalyptican poikien kanssa, en tiedä miten olin päätynyt heidän seuraansa. Kerroin heille totuudenmukaisesti, ettei sellolla mielestäni voi soittaa rokkia samalla tavalla kuin vaikkapa kitaralla. Pojat eivät ottaneet nokkiinsa, vaan juttelivat mukavia. Minun piti poseerata parisängyllä yhden bändin jäsenen kanssa, mutta en halunnut hänen kanssaan kuvaan, joten yritin karata pois sängystä. Minut sidottiin käsiraudoilla kiinni sänkyyn ja toinen bändin jäsen (suosikkini, vaalea pitkähiuksinen tyyppi) rojahti päälleni pitäen minua muka siten paikoillaan kuvausta varten. Tyyppi nuoli kaulaani intohimoisesti, mikä oli omituisella tavalla kiihottavaa.

Kun kuvaussessio oli ohi, aloin jutella vaalean tyypin kanssa enemmänkin ja totesin, että meillä synkkaa yhteen aika hyvin. Tällä välin Poika oli ilmaantunut jostain paikalle ja katseli mustasukkaisena, kun juttelin mukavia vaalean tyypin kanssa. Minulle tuli jostain fiilis, että seurustelen ihan väärän tyypin kanssa, koska siinä tilanteessa tuo rokkari tuntui minulle sopivammalta kuin Poika. Minulla on selvästikin heikkous pitkähiuksisia miehiä kohtaan, sillä exä B:llä on myös pitkät hiukset. Pojan kohtelusta unessa tuli minulle aamulla herättyäni hieman syyllinen olo, mutta minkäpä sille mahtaa, jos unessa on vähän töykeä.

Lopuksi vaalea tyyppi näytti minulle pieniä matkamuistoja, mitä hän oli koonnut kiertueilta ja antoi minulle hienon rannekorun sekä pienen, kullanvärisen lierihatun (nuken päähän sopivan). Muut fanit (jotka sattuivat olemaan koulukavereitani), yrittivät kahmia myös muistoja itselleen, mutta tyyppi ei antanut heille mitään.

Siinäpä taas outo uni. En tiedä, onko tuota mitään järkeä yrittää analysoida. On ainakin mukavaa katsella öisin tuollaista monipuolista viihdettä : )