Olen aika säälittävä tapaus, kyyhötän pikku solukämpässäni lauantai-iltana ja surkuttelen itseäni, vaikka ulkona paistaa aurinko. En vain oikein osaa nauttia siitä yksin. Poika ei päässyt tänä viikonloppuna luokseni, hänen piti mennä kotipaikkakunnalleen moikkaamaan vanhempiaan ja kavereitaan. Eilen oli kivaa, kävin Kotkan meripäivillä katsomassa Teräsbetonia ja Scorpionseja. Mahtava meininki oli molemmilla keikoilla ja VIP-lippujen ostokin kannatti - meitä hemmoteltiin mm. kanavartailla, katkaravuilla, mansikoilla ja juustoilla. Tuohon ylellisyyteen voisi tottua.

Oli kiva olla liikkeellä siskon kanssa, emme ole paljon pitäneet yhteyttä ikäerostamme ja pitkästä etäisyydestä johtuen. Ainoa asia, mikä vaivasi minua hieman, oli se, että siskoni tuntui saavan enemmän huomiota miehiltä kuin minä, vaikka hän on minua 14 vuotta vanhempi. Luulin näyttäväni hyvältä uudessa farkkuminihameessani, mutta en näyttänyt saavan minkäänlaista kiinnostusta osakseni koko iltana - siskoni kyllä löysi jonkun nuoren hepun, jonka kanssa jammaili Scorpionsien keikan aikana. En ollut hänen saamalleen huomiolle mustasukkainen, sillä hän kaipasikin piristystä - hän on eroamassa aviomiehestään. Hän uskoo ainakin puolitosissaan joutuvansa elämään loppuelämänsä yksin, sillä tuonikäisiä hyviä sinkkumiehiä on todella harvassa. Todella surullista.

Minulla on itsetunnon suhteen vähän huono tilanne, siskoni otti minusta pari kuvaa keikalla ja näytin niissä todella oudolta. Alan olla tyytyväinen vartalooni, mutta kasvoille on paha tehdä mitään ilman kirurgin veistä. Siskoni sanoi minun muistuttavan tätiämme, jota en ole koskaan pitänyt kovin kauniina ihmisenä. Miksi ihmisen on niin vaikea olla tyytyväinen ulkonäköönsä? Poika kehuu minua paljon, mutta ei se tunnu enää oikein miltään, koska minulla on tunne, että hän sanoo kaiken velvollisuudentunnosta - koska olen opettanut hänet kehumaan ulkonäköäni (pidin siitä, että exä B sai minut sanomisillaan tuntemaan itseni kauniiksi ja haluttavaksi). Hassua, tuntuisi paljon arvokkaammalta saada kehuja ventovieraalta ihmiseltä kuin omalta rakkaaltaan.

Minulla on hirveä ikävä Poikaa. <3